Vi sætter en ære i at levere seafoods-produkter af allerhøjeste kvalitet. Derfor undergår vores produktion, igennem hele værdikæden, en omfattende kvalitetskontrol.

Opdager du alligevel en uregelmæssighed ved et af vores produkter, vil vi være meget taknemmelige for at høre om det, så vi kan rette op på den eventuelle fejl.
Udfyld formularen, så er du sikker på, at vi får de nødvendige oplysninger for at kunne behandle din reklamation, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Det vil være en stor hjælp for os, hvis du gemmer emballagen samt andet relevant materiale, indtil du har hørt fra os. Det kan nemlig være, at vi i forbindelse med undersøgelsen af problemet vil bede dig om at sende det til os.
På forhånd tak.

Anden henvendelse kan ske via mail på: info.amanda@insula.dk eller giv os et ring på: +45 96 22 15 00

Kontakt en medarbejder: Klik herKontakter – Amanda Seafoods (amanda-seafoods.dk)

    Produktreklamation





    JaNej

    Kontaktinformation

    For at overholde gældende GDPR-lovgivning beder vi dig om at afkrydse nedenfor:

    Jeg er indforstået med, at Bornholms opbevarer mine data og øvrige oplysninger i denne henvendelse i op til 5 år

    Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage, hvorefter vi fremover ikke længere må anvende dine personoplysninger. En tilbagekaldelse af samtykket vil ikke påvirke lovligheden af den behandling, som vi har foretaget inden tilbagekaldelsen.